Utedag

Vi har varit ute så mycket det går idag. Måste väl passa på när det är någorlunda väder ute tänkte vi på förmiddagen idag. 

Vi gick till lekparken på vår gata. Solen sken och det såg ut att bli en fin dag. Men så öppnade himlen portarna och regnet var ett faktum. 
Lillan lekte med tvillingarna.


De fikade på resterna från gårdagens kladdkaka och Festis. Vi föräldrar segade vid parkbänken och ryckte mest in vid tjafs. 
De är ju aningens knasiga de där tjejerna. De tjatar om att få träffas men när de väl gör det är det bråk och tjafs om allt och inget. Men de har så kul tillsammans ändå så det gör inget att de tjafsar :) 


Lillen var med så klart. Han sov som en stock.

Sen in och äta lite. Hängde tvätt och annat när vi var inne. Lillen behövde mat och ny blöja.
Efter maten gick vi ut igen. Denna gång en annan lekpark. Måste ju ha lite omväxling. 
I den lekparken fanns en lekstuga med spis och bord och stolar. Tjejerna hade superkul där :)


Lillen var inte lika nöjd utan han ville amma hela tiden så då fick han väl det då :) täcka-bröstet-sjalen var med och gjorde sitt jobb. Inte för att JAG bryr mig om vem som ser när jag ammar eller vem som ser mitt bröst. Men en del har ju enorma bekymmer med sånt så det är lika bra att skyla sig lite. 

Var ute till 20.00 idag. Hoppas att lillan sover gott under natten nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0