28 år

Idag har jag haft min födelsedag. Lillan sjöng "ja må hon leva" i omgångar. Maken sjöng också en kort variant :) gulligt. 

Jag har haft en lugn dag, passade på att sova middag ordentligt. Var så himla trött efter natten som gav dåligt med sömn. Var uppe och kissade extremt många gånger. 

Maken kom hem efter jobbet med en present. 


Ett aktivitetsarmband :)
Det håller koll på hur länge jag sover, hur mycket jag rör på mig och så. 


Grejen laddades och sen sattes på :) känns ovant att ha något runt armen men ändå känns det knappt då den väger näst intill noll. 

Ska bli kul sen när knodden är ute och kunna följa sina resultat och så från promenader.
Måste komma igång med promenader rätt omgående då jag ska gå tjejmilen sen i september.


Jag fick en sån där smyckesorganiserare av Svärmor och makens mormor. Att hon hittade den i en affär är jag mycket imponerad över :) ska börja lägga i örhängen och annat där i så fort jag kan :) nu ska det bli ordning här hemma :)
Fick även ett presentkort på Ikea :) ska dit och fixa en grej innan knodden kommer. 
Tusen tack för presenterna och för middagen :)

Vi åt middag tillsammans på grekiska kolgrillsbaren i barkarby. Jag maken lillan och svärmor :) 


Tack för alla gratulationer idag! 
28 år, fy tusan så nära 30 det börjar bli, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0