Förberedelser

Jag ville ju ha en till låda till vårat skötbord. Så idag åkte jag till Ikea för att köpa den. Passade på att köpa annat med (i vanlig ordning). 


Sådär. Nu har skötbordet alla fyra lådor. 
Jag är fett nöjd. 
Jag hängde på låset på Ikea idag. Kändes vuxet på något konstigt vis. Inte så farligt många människor inne i varuhuset. De flesta satt och åt frukost. 


Köpte lådor att ställa i sidan av skötbordet. 


Ena har jag hunnit fylla med blöjor i storlek ett. De är så pyttesmå. Ursöta är de med muminfigurerna på. 


Så kul med Mumin :)

Den andra lådan ska fyllas med blöjor i nästa storlek. Eller mer ettor. Får se vad som finns :)
Har en tredje låda också med en skiljevägg. Där tänkte jag lägga ner krämer och dylikt som vi fått till bebisen. 

Idag efter förskolan gick jag och lillan och tvillingarna och deras mamma till lekparken utanför deras hus. 


Det blåstes såpbubblor och grävdes i sanden och bråkades en del. Lillan tog av sig strumpbyxorna efter ett tag och solen tog riktigt bra på mig. Ska smörja henne ordentligt imorgon om solen ska skina :) 

Nä, nu ska jag fortsätta med blöjorna så att jag kan ställa dit dem i hyllan sen :)

Kommentarer
Postat av: mormor

haha kan redan räkna på finska kom igen bara

Svar: Du har lite fusk iom att du talade finska förut
Petra

2015-06-12 @ 13:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0