Lillan <3 farmor

I måndags lekte lillan med sin farmor efter besöket hos barnmorskan. 
Jag och maken åkte och handlade under tiden hon var där. Gissa om tårarna sprutade på henne när hon insåg att hon skulle åka hem och inte vara kvar hos sin älskade farmor. 
Snälla farmor sa att lillan var välkommen tillbaka när hon ville.

Redan vid frukosten på tisdag morgon tjatade lillan om att få åka tillbaka till farmor och det fick hon så klart. Så efter förskolan tog vi bussen till jakan.



Lillan passade på att rita på marken och blåsa såpbubblor i väntan på sin farmor. 
När hon sen kom tog jag min cykel som har stått i hennes cykelförråd och cyklade hem. Ovant att cykla med en stor bulle på magen men ack så skönt för höfterna. 

Maken och jag åt middag i lugn och ro och sen hämtade vi hem lillan. Det var då jag var så snyggt klädd i shorts och stödstrumpor. 
Lillan ville inte följa med oss hem i vanlig ordning. Men väl placerad i bilen så gick det bra. Tack och lov för starka bilbälten. Hon rycker och knycker rätt så hårt när hon blir förbannad. 

Idag på morgonen sa hon samma sak, hon ville åka till farmor efter förskolan. Men nu har vi åkt buss två dagar på raken och jag hade verkligen noll lust att åka buss idag med.
Men det är kul att farmor är så populär också :) 
Får se om hon efterfrågar en resa dit imorgon med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0