Midsommar

Glad midsommar på er allihop!! 
Vi har klarat oss från regn nästan hela dagen. Solen har till och med tittat fram med jämna mellanrum.



Knöt en midsommarkrans till lillan. Fuskade med att ha en mall inuti gjort av ihoprullat tidningspapper. 


Förmiddagen och lunch spenderades på landet. Det var mamma o pappa o jag och maken och lillan och lillebror och svägerskan o mammas väninna med make från Göteborg och deras lilla hund. 

Sen åkte vi till Sätra brunn som ligger några minuters bilfärd från landet. Skulle dansa runt midsommarstången. Men jag hade läst fel i vanlig ordning så när vi kom dit var dansen redan över :( jag hormongrät en skvätt och surade ett tag över det. Men lillan nöjde sig med en enorm klubba och ponnyridning.


Maken fick den stora äran att gå varvet med henne och jag fick chansen att prata med en gammal skolkamrat. 


Svägerskan red också ett varv och var jättenöjd hon med. 


Lillan och maken i jakt på klubban. 


Trevlig midsommar på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0