Minigolf

Usch så uselt jag sov i natt. Som jag saknar min gravidkudde! Utan den går det knappt att sova. Jag kan ju ha ett täcke mellan benen och ett på mig men det är bara ett som är dunfritt så vitt jag vet här hos mamma o pappa så jag har bara ett att hålla mig till. Att använda maken som kudde går inte. Då kommer vi att dö värmedöden båda två. 
Lillebror lade fram ett förslag om att åka till parken zoo i Eskilstuna idag. Det hade varit så himla kul men med tanke på hur trött jag var så fanns det inte någon möjlighet alls till det. 

Åkte till djäkneberget istället. Spelade lite minigolf och åt glass och lekte och matade änder och lillan lyckades plumsa lite. 


Det var kul att titta på hennes teknik. Hon fuskade en hel del :) men man ska inte begära allt för bra resultat av en treåring på minigolfbanan. 


Svägerskan var vass på minigolf. Hon ledde i början.


Lillan hade ibland svårt att träffa bollen och få fart på den. Men ibland fick hon iväg bollen bra.


Morbror visade hur man skulle göra.


Lillebror var den som gick och vann hela skiten. Jag kom sist. Hade alldeles för många sjuor.


Åt glass efter minigolfen och sen gick vi mot lekparken. Var på djäkneberget i nästan tre timmar. Lillan var lagom trött efteråt. Men kul var det iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0