Vecka 39

God dagens.
Morgonen började med en långsam väckning av lillan som inte ville kliva upp. Men till slut kom hon upp och åt en halvdan frukost. 
Vi gick till förskolan och sen tog jag en omväg hem. Lika bra att knata på när man har sällskap samt när energin finns. 


Idag gick jag då in i vecka 39. Inte alls långt kvar nu (hoppas jag). 
Som mamma sa, det är synd att man inte kan planera sånt här lite bättre. Bebisen bestämmer liksom när ankomstdatumet är, inte jag. 



Procenten fortsätter att ticka på och antalet dagar som återstår minskar. 

Nu ska jag fortsätta med dagens uppgift! Har lovat mig själv att göra minst en grej om dagen. Idag är det dubbla tvättar som gäller. Två maskiner tvätt samt en diskmaskin ska köras och alla blommor ska ha vatten. Balkongen är klar redan, bara köket och vardagsrummet kvar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0