Vi väntar...

...på att knodden ska komma.
Nu känns det typ som att jag har gått över tiden bara för att lillan ploppade i förväg. Kanske det blir så att jag måste gå över tiden jag med denna gång. 


Igår var vi till lekparken en sväng. Lillan gjorde sandkakor med smak av fisk. Kul med omväxling, annars brukar jag få sandkakor med köttbullar och makaroner eller med pannkakor.


Hon provsmakade på fisksandkakan själv och var meganöjd.

Efter detta åkte vi till Ica maxi. Storhandlade inför knoddens ankomst så vi inte behöver göra det så fort knodden ploppat. Lillan var i lekrummet under tiden och älskade det! Hon har tjatat om lekrummet varje gång vi varit till Ica maxi. Hon fick en korv med bröd tack vare hennes Ica-kort (medlemskortet till deras barnklubb). 
Så var hennes middag intagen, haha! Nä men hon hade en glass som väntade  hemma så hon fick lov att äta något Matit innan så hon kunde äta glassen sen. 


Idag och igår har vi cyklat till och från förskolan. Det går bra än så länge. Lillan sitter där bak och hojtar "snabbare mamma" längs hela sträckan. 


Lätt att gorma snabbare när man bara sitter och lökar där bak, haha! 

Vad mer gör jag i väntan på knodden?


Idag ringde jag till babyproffsen för att säga åt dem att sätta ihop vagnen för jag vill hämta den i helgen. Måste ha något att pyssla med sen. Typ bädda den och sätta dit figurer och sånt. 

Utöver detta så sover jag i mängder. Somnar och vaknar lika trött. Har nog sovit för mycket. Är dundertrött på kvällarna med ju. 

En aktivitet inplanerad i helgen (hämta vagnen). Lagom tempo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0