Sjuklingar

Nu är det inte bara en liten sjukling här hemma utan två. Maken skickade sms och skrev att han var på väg hem för att han kände sig helt sänkt.
Han har feber och har legat i sängen/soffan hela dagen. 
Lillan är också sänkt. Hon sov middag i över en timma idag. det gör hon inte ofta. 
Jag är helt färdig. Orkade inte laga mat åt någon av dem. Eller åt mig heller så det fick bli smörgåsar till middag. 
Maken är inte hungrig ändå, han äter lite när han är sjuk. Dricker mest så han får vatten och sånt av mig.  
Lillan är inte heller hungrig verkar det som. Eller så är det för jobbigt att äta för hon slutar rätt fort efter det att hon börjat. 
Jag har inte haft någon aptit nu när det hostas och snoras och finna blåsor här och var. Eller ja blåsorna är ju bara runt munnen och de börjar bli bättre men ändå. Jag är så foKuserad på korrekt hygien så att jag inte ska bli sjuk själv. Min barnmorska har jagat upp mig lite tror jag 😋

Får se vem av mina sjuklingar som kryar på sig först.

Kommentarer
Postat av: mormor

du skulle behöva en vecka på kap verde men det går över men inte så fort man önskar

Svar: Ja inte mig emot mormor =) Betalar du? :P
Petra

2015-03-03 @ 22:15:39
Postat av: mormor

om jag hade pengar så klart men tanken är det som räknas

Svar: Jaa tanken som räknas, du får vinna storvinsten på bilbingo i sommar och sen bjuda på resan 😜
Petra

2015-03-04 @ 13:18:24
Postat av: mormor

det tål att tänka på

Svar: 😊
Petra

2015-03-06 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0