Vecka 27

Jag råkade så klart börja inlägget med att skriva fel rubrik. Skrev vecka 26 först men kom då på att det lät väldigt fel.


Vecka 27 börjar idag. Det närmar sig slutet. Det ska bli både skönt och tråkigt på samma gång. Jag är ju nyfiken på vad det är för en liten krabat som finns där inne. Är hen lik storasyster eller helt unik?
Spännande värre är det.


Statistiken följer jag nästan varje dag. Ska bli kul när den passerar 70% och 80% och även 90%. Sen får knodden gärna pluppa ut innan det hinner bli 100%.

Häromdagen tickade antalet dagar ner från tresiffrigt till tvåsiffrigt.


Då satt jag och rabblade "och så finns det dem som har flera hundra dagar kvar" för mig själv. 


Jag tror jag fick lite fnatt den dagen?! Tog flera såna här väldigt osmickrande bilder på mig själv och skrattade sedan rått åt resultatet :) 

Kroppen mår bra och jag med. Är dock väldigt mycket tröttare än vad jag vill erkänna. Kan somna lite hur som haver har det visat sig de senaste dagarna. Därför undviker jag nu bilkörning in i det längsta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0