Babybox 4

Mohahaha, nummer fyra. Denna trodde jag inte att jag skulle få. Det står att man skulle registrera sig på liberos hemsida för att få denna babybox. Men när jag klickade runt på hemsidan kunde jag inte se att jag kunde beställa den eller så. Därför reggade jag maken på den hemsidan så vi skulle få boxen. Men nu i förra veckan fick jag sms om att jag kunde hämta ut deras Box! Vilken lycka. Det som är ännu roligare är att maken fått ett likadant meddelande så vi får två boxar. 


En ganska stor låda med lite tyngd. Att den är tung brukar båda gott tycker jag.


Här kommer innehållet. Ett paket våtservetter.


Ett paket blöjor, några i minsta storleken och några i den nästa storleken. 
Plus en rabattkupong på ett paket liberoblöjor. Rejäl rabatt :)


Bindor!


Ett par beige amningskupor eller amningsinlägg som man ofta säger. De har börjat tillverkas i olika färger för att det ska synas mindre genom amningsbehåarna. 


Trosskydd.


Lite babyOlja och babytvål.


En sån där figur man hänger i vagnen eller över skötbordet.

Jag är meganöjd just nu. Vi ska ju få en till sån där Box. Jag tycker att det ska bli suveränt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0