Eurovision song contest

Okej jag erkänner, jag har följt alla avsnitten från Eurovision song contest på tv. I år har jag lnte tittat på inför-avsnitten där de går igenom alla låtar och pratar om dem. Det har jag inte gjort sen Loreen var med och vann. 

Igår var det final och vårat medaljhopp var lite segertippad. 

Hade en trevlig kväll hos lillasyster. Vi lekte i trädgården och sen åt middag ihop. Sen tittade vi på tv-programmet halva natten. 


Lillasyster slocknade när det var några få låtar kvar att uppträda. Hon vaknade lagom till poängutdelningen. 
Lillebror och svägerskan höll sig vakna hela kvällen trots att jag trodde att svägerskan skulle slockna runt ett. 

Hur kul som helst att Måns Zelmerlöw vann!! 


Han hade den bästa låten även om jag gillade Italiens och Serbiens och Rysslands bidrag med. 
Så kul att Sverige får anordna ett till sånt här spektakel och jag håller tummarna för att det får vara i Sthlm denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0