Hemmakväll

Det finns ju en butikskedja som heter hemmakväll. Där kan man hyra film, köpa snask och läsk samt tydligen köpa mobilskal. 
Jag har varit på jakt efter en bra mobilplånbok ett tag nu. Var inne på hemmakväll för några veckor sen för att köpa den nya chokladkakan, ni vet den som heter jelly och har puffande godis i sig. Då såg jag att de hade mobilplånböcker med. Eftersom att jag har fått presentkort på hemmakväll så kändes det helt självklart att jag skulle just dit och köpa mitt skal.


Det blev en vinröd för min del. Luktar fint och är bra "drag" i magneten. 


Här är insidan. Det finns så klart en hållare till själva mobilen och den fäster man med magnet på den platta sidan i plånboken. Sjukt smidigt att slippa behöva hålla i hela stora grejen när man ska prata i telefonen eller så :) 

Eftersom att jag har medlemsskap på hemmakväll fick jag 50% rabatt på mobilskal. Det tackar jag inte nej till. Så nu räcker presentkortet längre :) vilken lycka :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0