Fredag

Fredag hela dagen. Lillan kom in till oss i natt för att gosa. Det resulterade i att hon ramlade ur sängen och många tårar från hennes sida. Inte konstigt det. Det blev ett högt fall och ingen vill väl vakna på det sättet. 
Jag bar in henne till hennes sovrum där hon somnade om fort. Klockan var då 01:30. Hon kom in till oss strax innan sju igen. Då tog hon sin pappas plats i sängen :) 
Gick upp 7 för att hinna i god tid för att de skulle på bio med förskolan.


Klädde på lillan och satte upp alla hennes hårspännen i håret. Hon skulle ha alla :) sju stycken är det allt som allt. Alla satt kvar efter förskolans slut. 

Vid 12 träffade jag och maken och lillen vår präst som ska döpa lillen. Vi gick igenom hela schemat den dagen och jag fick igenom alla mina tokiga idéer. 

Jag hann äta en snabbis innan lillan skulle hämtas från förskolan.


Frågade lillan, "ser du något annorlunda i bilen"? Hon kopplade först inte att det var vår bil, men sen utbrast hon "åååh, pappa har fixat min stol". Pappa???? Det var faktiskt jag! Jag kan jag med :)
Hon sken som en sol när hon fick sitta framåt. 

Vi åkte hem till vänner. 


Lillen gymmade en kortis och började sedan vråla något hysteriskt. Jag fick avvika men lillan ville inte alls åka hem så hon fick stanna där tills hennes pappa skulle komma.


Nu sover lillen. Han vrålade på i lite mer än en timma. Alldeles för trött för sitt eget bästa.
Snart kommer lillan och maken hem igen :) 
Imorgon är det lördag. Vad ska ni hitta på då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0