mitt mail

Fick lov att maila två mail idag, ett till libero och ett till ica maxi.
Så här fint skrev jag till ica =)

 Ica Maxi,
Härom veckan skickade jag in maken för att köpa blöjor. Det var ganska sent på kvällen och det var bara några få minuter kvar tills ni skulle stänga. 
Han skulle köpa de nya libero touch eftersom att vi hade fått en rabattkupong som vi ville nyttja. När vi kommer hem och har öppnat paketet så inser vi att han lyckats ta med sig pull-ups istället för vanliga blöjor. Detta eftersom att 1. paketen är nästintill identiska och 2. de vanliga blöjorna står precis bredvid pull-upsen. Jag har självklart mailat till libero om förslag på förändring på deras förpackningar men tror det är lättare om ni möblerar om lite bland blöjorna och märker upp mer tydligt att "här är vanliga blöjor" och "här finns pull-ups". 
Nu gick det bra för våran del och blöjorna fungerar på just vårat barn även om det är lite knepigt att dra på pull-ups på en fyra månaders bebis. 
Jag mailar mest i syfte för att hjälpa andra pappor och mammor som åker och handlar i sista minuten eller som bara är lite för trötta för att orka lusläsa på förpackningen. 

Tack på förhand!


Inte alls arg menat eller så. Ville bara hjälpa till lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0