Svar

Jag fick idag svar av Ica maxi. 

Hej Petra, Tack för ditt mail!

 

Vill börja med att säga att det hade gått  jättebra att byta blöjorna som ni köpt mot de ni skulle ha haft.. Antar att ni hade behov just där och då och var tvungna  att  använda de felköpta blöjorna..

Vad gäller placering av "pull up" och "vanliga blöjor", så håller jag med, de bör inte stå ihop då de som du säger är identiska färger på paketen!

 

Det var faktiskt Libero själva som var här och hjälpte oss med placering av den nya serien blöjor. Antar att de vill visa upp sin nya serie blöjor tillsammans på ett överskådligt sätt.

 

Självklart ska vi åtgärda detta så inte fler trötta föräldrar råkar rycka fel blöja en sen kväll:-)

 

Ha en trevlig dag!


Det var kul att de tog mitt mail på rätt sätt och att det händer något :)

Nu är jag nöjd :)




Tummen upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0