Hu

Dagen började fint. Lillan tittade på paddan och sen kom och myste i sängen. Men vid frukost började hon pipa om att det var så varmt. Jag drog av henne kläderna och hon gick till sängs. Men en kort stund senare pep och gnällde hon igen och ville dricka massor med vatten. Då förstod jag vad som var på gång. Drog med henne till toaletten och där stod hon och gnällde i en halv minut innan världens megakräka kom. Hon prickade som tur var toaletten. Så skönt att jag lyckades läsa hennes signaler och inte behövde riva ut allt ur sängen. 

Ringde hem maken eftersom att det inte var så lätt att springa på toa med henne samtidigt som lillen behövde ammas eller så. Fick avbryta amningen några gånger innan han kom hem. 


Roligare kan man ju ha det :)
Just nu är hon pigg som en lärka. Hon har iofs varit pigg nästan hela tiden. Bara mellan andra och tredje kräkan som hon vart lite seg och ville sova. Men annars är hon pigg och tjatar om att få äta och dricka. Vi tar det lite lugnt med det dock. Gissa om hon är lycklig över att få vispad Cola?! Hon sken upp som en liten sol när jag ställde mig och vispa colan idag på morgonen. 
Jag håller tummarna för det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0