Klädbytardagen

Alarmet ringde 07:30 på en lördag. Jag hade egentligen tänkt att ta sovmorgon. Men min vän M hade sagt att det var klädbytardagar i hökåsen. Efter mycket velande bestämde jag mig för att åka dit. Maken tog lillan och jag lillen. Alltså, lillen och jag åkte dit själva, de andra fick stanna hemma. 


Jag var där i god tid som det var sagt att man skulle vara. Det var lång kö in i lokalen. 
Mitt mål var att hitta en overall till lillan. Men det fanns bara en i hennes storlek och den var trasig på några ställen. Så då fick det vara. Hittade massa annat skoj istället :)


Köpte lite kläder till barnen. Lillan fick Mumin och frostkläderna samt byxorna som hänger på kanten. 
Lillen fick två bodys, två byxor och en tjocktröja.
Tjocktröjan kostade bara 10 kr för att det saknades en liten knapp. Får väl se om jag syr dit en ny eller inte. Den går ju att använda ändå. 


Lillan fick en bytta med kulor. 


Lillen fick ett babygym.


Lillan fick två prinsesskronor. 


Jag fick låna den andra. Men jag sa till lillan att jag inte är en prinsessa utan en drottning och det var hon nöjd med. 
Jag är nöjd med min shoppingrunda. 
Mest nöjd är jag över kulorna och babygymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0