Tidsbrist

Vart tar tiden vägen? Jag hänger inte med?!
Lillen blev tre månader idag den 15 oktober. Men innan jag hunnit skriva klart detta inlägg är det den 16:e. 

Lillen gjorde en megaskit ikväll så jag fick bada i handfatet för att bli av med allt. När han ändå var helt naken passade jag på att göra massage. 


Han somnade gott på amningskudden efter massagen. 

Vad mer då?
Jo!


Vi har ätit supergod fruktsallad till efterrätt två dagar på raken. 


Den här serien såg jag i Metro i onsdags. Hur kul som helst ju. 

Det var väl typ det.


Lillan får vara med hon också. Jag tyckte hon såg så vuxen ut när hon satt i sin fåtölj på det här viset. Mammas hjärta!

Det var det. Nu ska jag soooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0