Ullared

Vet ni vet ni vet ni? Jag har varit på Ullared igen :)

Jag och tvillingmamman L och lillen åkte från Sthlm i lördags kl 07:00. Vi stannade i Jönköping för lunch och amningspaus. 
Sen direkt vidare till Ullared. Vi checkade in oss på hotellet innan vi gick in i varuhuset. Då var jag sprallig vill jag lova. Flera timmar i bil gör att jag blir lite spattig i benen.

Mötte upp storebror inne på varuhuset och pratade lite. Sen kom mamma och lillasyster som hade åkt från Västerås lite senare än oss. 


Här var min vagn första dagen. 
Vi shoppade på ganska länge. Fyllde vagnarna ordentligt.


Min vagn.


Tvillingmammans vagn.


Mammas vagn.


Lillasysters vagn.

Vi stod i kassakö i lite drygt en timma.


Tvillingmamman var före mig i kön :) medan vi väntade på vår tur såg vi på när familjen i grannkön skulle betala. Deras slutsumman blev lite över 14000 kr! 


Dag två stod vi i kö på morgonen för att komma in i varuhuset.


Det var inte så förfärligt lång kö och de släppte in innan kl 08. 


Jag fotade jeans för att veta vilka maken skulle ha.


Fotade diverse babygym för att vänner skulle få se vad de kostar. 


Så här såg det ut sen när vi kom hem igen. Mina kassar allihop. Eller njä. En kasse tillhör någon annan.

Många julklappar är helt klara. Lillans julkalender är helt färdig. Detta år blir den mer ekonomisk jämfört med förra året. Ni kommer att få se bilder i december på vad jag köpte till henne där.

Jag tänkte först att jag skulle lägga upp mina kvitton här men näääää. Lite hemlisar ska jag väl få ha, haha.

Resan med lillen gick jättebra. Han skötte sig bra och sov gott i bilen fram och tillbaka :) 
Ser fram emot nästa resa dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0