Mammakoll

Dags för BVC idag igen. Ställde alarm så att jag skulle vakna och komma i tid. 
Men lillen sov hela natten och vaknade kl 07 så då var det amning för hela slanten och sen bara hålla sig vaken tills det var dags för BVC besöket.
Det var jag som skulle kollas för att se om jag fått knäppen sen jag fick barn eller inte. 
Ganska sent att ha ett sånt samtal tycker jag. Om jag hade åkt på värsta förlossningsdepressionen och inte fått samtala Om det förrän nu så hade jag gått under. Men men, jag mår bra. BVC-tanten sa att jag mådde utmärkt och verkade ha fötterna på jorden. Låter väl bra det :)
Hon passade på att väga och mäta lillen också. Han vägde 5924 gram och var 61,4 cm lång. Alldeles proportionerligt och följer sin kurva perfekt. 


Han och jag studsade till BVC själva medan lillan var hemma med sin pappa.

Notera vår nya fina skötväska :) invigningen av den blev idag. Hittills gillar jag den. 

Måste hämta upp nästa storlek kläder från källaren. Strl 50 är helt bortplockat och strl 56 är för litet med.  


Kommentarer
Postat av: Jossan

Härligt att ni mår bra! Kram

Svar: Tack ❤️ kram
Petra

2015-09-04 @ 12:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0