Det senaste

Här har det stått lite stilla. Hinner inte ena ta upp mobilen vissa dagar och när jag väl hinner är jag för trött för att ens orka tänka tanken på att skriva något vettigt. Oftast blir det väldigt happigt och osammanhängande ändå men någon måtta får det väl ändå vara.

Vad har hänt då under dessa dagar?


Nytt utanför porten. Den dagen (tisdagen) fick man inte gå ut via porten på framsidan. På morgonen sprang vi via källaren när vi skulle till föris. När jag kom hem fick jag gå in via baksidan och kånka upp vagnen en halv våning. 


Vart bara lite ställd den morgonen.


Haft mysstund med lillen som är i värsta utvecklingsfasen.
Värsta som en stor fas inte en dålig :)


Varit ute och sparkat boll en del.


Lillfisen har invigt sina pipande skor.


Han har även fått ett gäng nya nappar.


Maken har också varit med ute och lekt. Lillan älskade när han sparkade boll med henne. Han har ju en helt annan bollkontroll än vad jag har. 


Soligt och fint har det varit vissa dagar. I fredags var vi hemma istället för föris. 


Tog en halvlång promenad till makens jobb.


Framme :) lillen somnade när det var 200 meter kvar. Typisk timing för att vara mitt barn, haha. 


Sist men inte minst har denna lillfis blivit nio månader gammal. Han har fått två små bissingar som vi har börjat borsta med tandborste och tandkräm (för bebisar). Han står ofta i krypställning och ibland råkar han krypa av misstag. Snart sker det medvetet och då blir det full fart. Imorgon ny vecka och nya tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0