Sjukstugan

Hej på er. Länge sen sist nu igen. Men så får det vara. Bloggande får komma i sista hand nu. 


Sen sist har massor hänt, jag tänkte väl spalta upp det viktigaste o ber om ursäkt om jag redan skrivit om något av det.

Lillan har gått i simskola, hon har avancerat även denna gång och ska gå i en högre grupp nästa termin. Grymt kul tycker vi. Vi har bestämt att hon ska gå kvar på vårat initiativ tills hon kan simma obehindrat. Därefter får hon vara med och bestämma, komma med åsikter osv. Men simkunnighet är viktigt. 

Lillen trivs bra på föris och lillan med även om hon ibland gnäller om att hon saknar Järfälla. Kul att de har varandra där iaf :) 

Jag har sagt upp mig som tränare, ska vara vikarie vid behov men då är det JAG som bestämmer när jag kan eller inte. Det är skönt, skolan behöver jag verkligen fokusera på.

Åkte till Ullared med mamma å lillasyster. Åkte på någon form av magsjuka där nere å mina 19 kräkfria år är nu brutna. 
Hann fynda både det ena och det andra där nere men till skillnad från alla andra gånger jag har varit där är jag nu inte så sugen att åka tillbaka. Detta till makens stora glädje, haha. 
Inte bara jag blev sjuk, maken och lillan har båda kräkat efter mig. O lillen gjorde först för några veckor sen. Jag sanerar som en galning i samband med sånt så det borde inte finnas något kvar att bli sjuk av. 

Julen har varit intensiv som vanligt :) började hos svärmor den 23:e, hemma hos syrran på julafton och hos svärfar på juldagen. Ska ha en minijulafton till sen i januari men tills dess borde vi alla vara friska å krya. 

Idag har jag röjt bland kläder å annat. Alltid lika kul att tvätta... 
Tvättstugan och jag är nästan vänner, men bara nästan. Torkskåpet suger ***** . Men det är bara att bita ihop :) 

Försöker natta om lilleman som vaknat o tycker att vi ska ha disko (han pekar på discolampan stup i ett). Nu har han bytt riktning och står o pratar med ugglorna på tapeten. Heja heja. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0