Snowracer

För några få veckor sen när vi var på vår Ica maxi och handlade hade de en tävling där man kunde vinna en snowracer om man svarade rätt på några frågor och om man skrev en bra motivering. 
Jag fyllde i pappret medan maken valde munskölj. 

Igår fick jag mail av Ica maxi att jag hade vunnit en snowracer :) hurra hurra för mig! 

Maken fick åka och hämta den idag.


Sicken tjusig en. 
Den får ligga kvar i förpackningen så länge det inte är tillräckligt med snö ute. 
Grymt kul vinst. Gissa om lillan är överlycklig?!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad du är lik din mormor

Svar: Hur menar du?
Petra

2016-02-13 @ 18:31:37
Postat av: Anonym

jag har en del i såna tävlingar bl a en cykel vara med på tv inspelning med hotellrum och fin middag på restaurang på slussen garn till tröja det fick din mamma

Svar: Aha, du menade så :)
Petra

2016-02-14 @ 11:40:42
Postat av: Anonym

deltagit

Svar: 👍
Petra

2016-02-14 @ 11:41:16
Postat av: Anonym

dvs det är sånt jag vunnit bland annat

Svar: Okidoki 🙂
Petra

2016-02-14 @ 17:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0