Sovande

Nu är alla mina familjemedlemmar i drömmarnas land.


Lillan somnade på soffan medan jag läste bamse.


Lillen somnade i famnen medan jag läste bamse.


Så här nöjd är jag över det.

Natten till tisdag hade alla mina hjärtan här hemma feber. Maken värst så klart med sina 39,2. 
Lillan hade 38.0 och lillen tempade jag inte ens men varm var han.

Alla de sov gott den natten. 

Idag har vi varit hemma o haft sjukstuga. Men lillan har varit extremt pigg. Så på kvällen åkte vi till återvinningscentralen o sen Ica. 

Lillen har haft feber hela dagen. Han tempade nu på kvällen 38.0.
Makens feber är borta men han är ganska mör fortfarande ändå.
Får se imorgon hur pigga alla är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0