Badat

Idag har vi badat tillsammans med lillasyster och svägerskan. Åkte till Lögarängsbadet och kastade oss i bassängen.


Lillan var först i och sist upp.


Vi badade från strax efter två till halv fem. Jag var ett russin då :)


Lillan gjorde övningarna som behövdes för att få gröna baddaren och fixade dem galant. Nästa gång ska vi satsa på blåa baddaren :) 

Lillen badade han med. Det var med skräckblandad förtjusning. Mer skräck än förtjusning tror jag, haha. Det gick bra ändå. Han badade ett tag sen satte jag på blöja och gav lite fruktpure och sen somnade han :) 

Efter badet gick lillasyster på möte och jag och lillan o svägerskan passade på att fika :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0