Röj

Jag har varit ensam hemma med sonen denna helg. Tanken var att vi skulle sova massor och röja lite. 
Det har gått lite sisådär med sovaplanerna men röjet gick bra.


Julen har städats bort. 


Garderoben är urplockad. Bara byrån kvar men den behöver jag bärhjälp med. 


Det här rangliga skrället stod inne i garderoben. Har varit bra som förvaringshylla men jag funderar på om den ska få flytta till soprummet. Vi får se sen.

Saker har blivit sålda. Saker hat blivit slängda. 
Det står fem flyttlådor i vardagsrummet som ska ner till källaren. Det står även sex lådor i lillans rum som ska till källaren.
Heja heja.



Lillan kommer att bli galen, haha. 

Nu känns det ganska bra. Förhoppningsvis kan jag måla i garderoben i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0