Förbereder

Imorgon fyller lillfizen ett år. Det har varit ett långt men ändå snabbt år. Jag hinner verkligen inte med.
Vi förbereder oss för kalas här hemma. Börjat städa å så. Men jag har lite svårt att hålla mig till en grej i vanlig ordning så idag har jag pysslat lite och "bakat" lite.

Börjar väl med bakningen.
Vi ska bjuda på brunch och fika. Så jag har gjort müsli, typ.

Jag hittade ett enkelt recept som jag hoppas smakar bra. Ska så klart testa snarast möjligt.

Sen har jag pysslat lite. Köpt hem guldfärgad tejp med fjärilar som mönster. Det har jag tejpat på kanterna på trappStegen till lillans säng.

Först såg det ut så här. Vitt och tomt.

Så här fin är tejpen. Jag hoppas att det håller bra. Annars får jag pensla på ett varv med limlack.

Så här ser det ut nu. Inte så superstor skillnad egentligen men ändå en kul detalj som skiljer hennes säng från alla andra som har en likadan :)
Får se sen om lillan blir lika nöjd som mig.
Nu ska jag städa lite. Tjoflöjt så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0