Nattvaka

Det byggs konstant här i Kallhäll verkar det som. Mycket ska byggas upp nu den närmaste tiden. Därför låter det konstant. Är det inte pålar som ska ner i marken så är det sprängning eller nya vägar eller ommålning av tak som låter. Det kanske låter bittert men jag får ju ingen ro att sova.
Utöver dessa ljud har lillan sovit oroligt de senaste nätterna och skrikit en del. Detta har resulterat i att lillfizen också vaknat och det i sin tur betytt att jag måste söva om barnen i omgångar.
Natten till igår kom jag i säng 02:45 tror jag. Nu har jag nattat om lillen för tredje gången och lillan sover vidare trots att hon skriker en del.
Jag tror hon börjar bli förkyld och att det rinner snor o annat och därför blir hon kinkig. Tror. Det var iaf ganska snuvigt under kvällen. Hoppas att det är snabbt övergående. Det vore ju trevligt om jag fick sova en hel natt snart :)

De är ju så söta när de sover. Söta när de är vakna med så klart men när de sover tillsammans o håller om varandra känns det väldigt fint i mammahjärtat.
Nu skrek hon till lite igen. Får hoppas att lillen inte vaknar av hennes oljud igen.
Sov gott på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0