Strömavbrott

Nu är det strömavbrott för andra gången denna kvällen.
Första började strax efter 22 och höll i sig i en timma. Nu är det dags igen tydligen. Å jag måste vänta ut avbrottet så jag kan stänga av tvn som var på innan strömmen gick.

Fördelen med strömavbrott är att mysfaktorn höjs till tusen.
Lillan var lite rädd men tyckte att det var lite spännande ändå. När hon fick välja vilka ljus som skulle tändas blev det kul och när hon fick borsta tänderna med mig i mörkret var det spännande, haha.

Vi tog en kvällstur på cykeln lillan och jag.
Nu är vi hemma igen och har tyvärr inte cykelvagnen här. Hade nog behövt den så jag lättare skulle bli klar med min klassiker.

Det blev en bra runda. Cyklade till svärmor fram å tillbaka. Hade tänkt att ta Strandvägen också men då pep lillan om att hon frös om sina händer. Bara att trampa hemåt då :)

Så här ser det ut nu. Jag har en bit kvar att cykla men jag tror att det kommer att gå bra. Med lite jäklar anamma och envishet så kommer jag att komma i mål i god tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0