29 år

29 år fyller jag idag. Hurra hurra hurra. Inget speciellt att fira egentligen men jag skippade ju allt som hette firande förra året då jag var höggravid så därför firade jag lite lite extra i år.
Bjöd in syskonen med deras respektive o barn samt mamma å pappa till middag å fika. Eller kan man säga att man bjuder in sin mamma å pappa om det är deras lägenhet?

Dagen började med simskola som vanligt. Vi cyklade dit å tillbaka.
Innan simningen städade jag bort lite från vardagsrummet och efteråt fick jag städa mer å fixa mat å tårta.

Jag vet inte vad för ryck jag fick men jag fick för mig att allt skulle vara bakat från grunden.
Gjorde tårtbotten.
Kokade hallonsylt.
Gjorde egen vaniljkräm.

Här ser ni tårtbotten och den halvfärdiga vaniljkrämen.

Hallonsylt och potatisen som var till maten.
Till mat blev det potatis och lax på haricot vertes. Mums.

Så här tjusig blev den fina och goda födelsedagstårtan. Inga ljus och ingen sång, precis som det ska vara :)
Fick finfina presenter av allihopa, bland annat bidrag till en cykel, en leksakscykel, en handväska och ett drömspel (tror jag det heter).
Nu börjar jakten på den ultimata cykeln för mig :)

Tack för idag!
Nästa år blir jag 30!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0