Bah

Nu har de ändrat om layouten på bloggen å jag fattar inte hur man ska få dit bilder å sånt. Baaaaajs.
Blir ju lite sned!

Allt är annorlunda och det gillar jag inte. Det ska vara lätt att skriva ett inlägg å simpelt att få dit bilder. Men icke.
Suck. Får väl se hur det blir med allt detta i fortsättningen.
Aningen lär jag mig det nya, eller lägger ner alltihopa.
Men allra mest håller jag tummarna för att blogg.se ska fixa till allt så det blir lättare igen.

Vavavavvavava???!?!?? Kan jag ha listat ut skiten själv?
Kanske, får se.
Återkommer väl om jag har det :)


Kommentarer
Postat av: mormor

varför ligger du på sidan?

Svar: jag orkade knte stå längre 😝
Petra

2016-06-29 @ 22:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0