Poesiparken

Av någon konstig anledning tycker jag att det är väldigt svårt att uttala ordet Poesiparken, haha.
Det är iaf en lekpark nära Mälaren som är helt ny. Har sett folk blogga och instagramma om den så jag vart så klart sugen på att åka dit. När en vän hörde av sig för en lekdate var jag inte sen att haka på. Dessutom är hennes dotter och min dotter vänner vilket gjorde allt väldigt kul.
Innan parken åkte vi på en teaterföreställning med Pettson och Findus. Det var sång å musik å dans. En väldigt bra show. Jag köpte sångboken till lillan efteråt då hon verkligen gillade sångerna.

Efter showen drog vi till lekparken som då heter Poesiparken :) vi fikade och barnen lekte. Så kul att de kan leka så fint med varandra så vi mammor kan tjattra på lite också.

Det mesta barnen tyckte om fanns där, sandlåda, rutchkana, linbana, tåg, vatten och massor med andra roliga grejor. Helt klart en park att besöka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0