Regnig dag

För någon vecka sen var jag och dottern till panduro och shoppade lite. Vi köpte lite pyssel att ha vid en regnig dag. 
Gissa om hon har tjatat om den där påsen med roligt innehåll sen dess?! 
Idag har det regnat precis hela dagen så vi har pysslat som utlovat. 


Hon målade en liten brödkorg eller vad det nu är. Jag ska lacka den imorgon om det regnar då med.


Har varit mycket målande av olika slag. 
Måla på trä o på papper.

Jag fick tummen ur och gjorde ÄNTLIGEN fot och handavtryck till lillfizens babybok. Handen o foten var lite för stora rutorna meeeeeen det är så det får vara. Han hade heller inte foten stilla så jag fick dutta den två gånger vilket gjorde att det såg ut som att han har sex eller sju tår, haha. Så kan det gå. 

Jag har också pysslat men det ska fotas en annan dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0