Tillfälligt installerade

Nu är barnen och jag tillfälligt installerade i Västerås för somriga aktiviteter. 
Lillan går på simskola, hon har hunnit gå två gånger hittills och än så länge gillar hon det. 


Utebassängen är det som gäller vid fint väder. 
Idag var det dock regnigt så de var inne istället. 

Vi har varit ute så mycket som det går, typ. 


Lillan övar balansen på sparkcykeln. Det går bra men hon vill att vi håller i henne för säkerhetens skull. 


Satt i sandlådan i någon timma häromdagen. 


Regn idag så därför lade vi pussel medan lillfizen sov. Han sov lite extra länge så jag och lillan kunde ha lite egentid.


Jag har lånat syrrans cykel (tack så mycket) och pappa har satt dit en cykelvagn så idag premiäråkte jag med barnen i cykelvagnen. Imorgon ska vi trampa till simhallen med den. 


Mina busfrön. Vi cyklade hem till min mormor å morfar. På vägen dit tjöt de båda av skratt o glädje. På vägen hem var lillen lite trött men efter han fått sin snuttis var allt frid och fröjd igen. 
Iom att jag cyklar får jag äntligen ihop mina kilometer till Ica-klassikern :) hurra för det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0