Hinner inte med

Tiden springer iväg. Jag hinner verkligen inte med. Vart är pausknappen? 
Helgen var mysig. 

Fredag: lillan var ledig från förskolan. Vi hade lekdate med gudfars familj.


Var även på BVC innan dess men det har vi närmare sen.
Barnen lekte massor trots regn o rusk. 

Åkte till Västerås. Maken for vidare till Hallsberg för simtävling. 

Lördag:
Familjegympa på förmiddagen. Mötte M och hennes dotter A som lillan gillar att leka med. 
Direkt efter familjegympan drog vi till sjukhuset och bb för att träffa barnens kusin ❤️


Hon var så liten å så himla söt ❤️ hur är det möjligt att de små är så söta? Luktade så gott. Bebismys :)

Åkte till blåsboblomman för att hämta ut min vinst. Jag vann ett vårkit med fågelbur, choklad, blomma och växtnäring :)




Promenerade med mamma o barnen till Coop för att spana in bokrean. 
Klippte lugg!


Jag vet att det ser knas ut men hela jag är knas så det gör inget :)

Kvällen avslutades med ett parti 15 och innan dess hade vi tittat på Melodifestivalen tillsammans med lillebror. 

Söndag:
Sovmorgon till 9. Började skriva uppsats som skulle lämnas in den dagen. 
Tog en promenad med lillans gudmor. Fikade tillsammans.

När vi kom tillbaka var storebror med sambo på besök. Vi åt middag tillsammans. Sen åkte de till lillasyster och kaptenen för att hälsa på bebisen.

Lillan tjatade nästan öronen av mig om att få åka till gammelmormor o gammelmorfar så det gjorde vi till slut sent om sider.


Gammelmorfar fick läsa böcker och sen sparka boll och sist leka kurragömma. Lillan skrattade så att hon kiknade :) vart fullt ös hemma hos dem. 

Maken kom till Västerås runt 22. Strax därefter packade jag in barnen i bilen för att plocka upp honom innan avfärd hemåt. 
Hemma vid 23:30 och då var vi ganska möra allihopa :) idag sov lillan till 9! Hon fick vara hemma och slappa. Nya tag till imorgon :) nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0