Sjukstuga

Då har vi återigen sjukstuga här hemma.

Maken ringde i morse när jag klädde på barnen. Han hade mått dåligt under natten men åkt till jobbet ändå. Väl där hade han blivit sämre och sen slutade det med att han körde gustavsbergsbussen. Inte så trevligt. Inte så kul för er att veta men för mig är det lite som terapi att skriva det. 

Han har sovit till och från hela dagen. Jag har servat med avslagen Cola, salta kex, vatten och blåbärssoppa. Inga fler kräkor sen i morse. 
Lillan och jag är rörande överrens om att han får hålla sig i sovrummet själv så han inte eventuellt smittar oss. 


Lillen sover i vagnen i vardagsrummet med mig. Jag ska sova på soffan. 
Om maken mår bättre imorgon röjer vi ut sängkläderna och sanerar lite. 

Håll tummarna för att det bara är han som är dålig och att han inte är smittsam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0