Torsdag

Tänkte att jag skulle sova lite idag med lillfisen men det gick inte. Hur är det möjligt att jag inte kan sova?! Är jag sjuk nu?

Dagen började med regn. Tog på lillan de nya fina fodrade regnkläderna som jag köpte på rea.


Didriksson är bra grejor! 
Det är lite stort men det gör inget. Hon växer i dem snart :)


Lillen röjde järnet hemma efter lämningen på förskolan. 
Helt plötsligt var det blött på golvet efter honom och jag såg att byxor o body också var blöta. Bara att byta och sen torka.


Hämtade lillan som bara ville att Pippi skulle fotas. 
Vi tog bussen hem till svärmor för lite bad och sällskap. Barnens farbror var där på besök också. Det var uppskattat av lillan :)


Lillan å farmor läste massor med böcker. Före badet, under badet och efter badet lästes det. Lillan var i extas. 
Åt middag tillsammans och fick god efterrätt. 

Maken hämtade oss vid 19 och när vi kom hem skulle barnen nattas :) 

Har pluggat halva kvällen. Nu ska jag också delta i snarkorkestern. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0