November

Hej på er!
Är jag långsam på att uppdatera?
Ibland tar jag upp mobilen för att skriva något men kommer av mig pga skrikande/hostande/ropande barn eller så somnar jag med mobilen i handen och då blir inget skrivet.

Skolan går bra (hoppas jag). Inlämningsuppgifterna och första tentan är avklarad, bara att hoppas att det är godkänt också.

Barnen kämpar på med omställningen. De trivs på förskolan och har fått vänner båda två.
Lillan är duktig i simhallen och kämpar på i sin simgrupp.

Vi har flyttat in i vår lägenhet i Västerås nu. Så skönt att vi är samlade igen. Väldigt skönt med avlastning, speciellt vid nattningen.
Barnens rum blev målat och har blivit tapetserat, inte av mig tyvärr men det blev gjort iaf :)
Vårat rum blev målat och vardagsrummet med.
Hela renoveringen gjorde att inflyttningen blev uppflyttad från fredagen till söndagen. Men nu bor vi här iaf. I fullt kaos :)

Barnens rum börjar ta form. De har lote för många möbler så något måste bort. Ska kolla lite vad det blir sen.

Barnen har blåa väggar och dessa underbara uggletapeter. Hur fina som helst ju.
Under lillans säng har maken satt dit något ljussystem som lillan kan styra själv, om hon vill ha växlande färger eller bara vanligt ljust sken eller så. Blir som en mysig koja där.

Köket är nästan helt klart nu. Maken hittade en jättefin kökslampa i en av flyttlådorna och satte upp den lite snabbt. Så himla snyggt. Blir ännu snyggare sen när vi sätter dit levande ljus :)

Men så ser livet ut just nu.
Vi fick internet tidigare i veckan så nu är vi med på noterna igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0