Bara sov då

Snälla rara barn. Nu har ni hostat, å bökat o flera nätter i rad. Jag törs knappt gå och lägga mig om kvällarna längre då jag vet att jag kommer att vakna o behöva gå in till er. Det gör jag förvisso mer än gärna men det vore trevligt att få sova en hel natt utan avbrott. 

En till önskan förutom en hel natts sömn är att OM ni nu känner att ni måste ha hostattacker, kan ni inte ha dem samtidigt då? Eller iaf samma natt? Nu kör ni i skift verkar det som. Vad är liksom planen med detta? Är det att få mig o pappan i huset så trötta att vi stupar så ni kan härja helt fritt i lägenheten? Kan tänka mig att lillan plundrar frysen på glass och lillen kryper upp i storasysters säng och kastar sig runt. 
Jag håller tummarna för en bra natt. Den har väl inte börjat kanonbra då lillen just fick nattas om. 

OBS. Detta är skrivet med ironi! Jag älskar dem och förstår självklart att de inte kan rå för sina hostattacker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0