Kvällsskrik

Är det inte feber eller snor eller hosta eller mardrömmar så är det nattskrik. 

Jag vet inte vad som händer eller varför men varje kväll/natt skriker lillan och gråter helt hysteriskt och otröstligt. Hon hade så här för något år sen också men sånt hinner glömmas bort med tiden. 
Tycker bara synd om henne som inte får någon paus i allt. 

Båda knoddarna var på föris idag. De flaggade lite för snoriga näsor men energin var det inget fel på. Suck. 
Mina barn blir nästan aldrig trötta vid sjukdom. De bara maler på i samma tempo. Nästan så de borde tejpas fast i sängen så de ligger stilla, haha (skämtar så klart, skulle aldrig göra så). 

Lilleman kör sin rutin med hosta och gråt han också. 
Varje morgon vid 4 tiden vaknar han o ska in till oss. Jag vågar inte ta bort ena sidan på spjälsängen då han mer än gärna klättrar i sin systers säng :( 


De sover nu så klart men har redan vaknat o skrikit/hostat/gråtit med mera fler gånger än vad jag har fingrar.  


Jag håller tummarna för att de sover hyfsat inatt. 
Mina älskade hjärtan. Som jag önskar att jag kunde ta alla era krämpor istället för er. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0