Fotboll

Jahopp. Så var det den säsongen igen. Fotbollssäsongen. 
Jag ville vara en simmarmamma. Min dotter vill vara fotbollsspelare. Jag är alltså fotbollsmamma. Suck. 
Det är kul så länge solen lyser eller det är uppehåll. Meeeen. Så är inte fallet varje gång. Förra veckan satt jag på träningen med vinterjackan på. Denna vecka satt jag utan tjocktröja och solade mig. Då kändes det rätt ok att vara fotbollsmamma. 
Fotbollsträningen går bra, lillan gillar det och ser alltid fram emot träningarna. Hon har så kul och är så nöjd (och trött) efteråt. Det är viktigast :) 

(null)

 Här är en bild på senaste fotbollsträningen. Så härligt med sol och värme. 

Hoppas på sol nästa vecka med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0