Träningen

Idag tränade jag aerobics. Det är mest tjejer där fast ibland kommer det några killar och skuttar runt med oss.

Jag måste berätta om några personer på detta pass med.
En kille var med på träningen förra veckan. Men han gav upp efter halva passet. Idag var han tillbaka, med förstärkning. En killkompis som hade lite svårt att hänga med :P Båda killarna hade svårt att hänga med. Men det är inte det jag vill berätta egentligen. 
Ledaren säger åt oss att ha koll på vart vi står så att vi landar på samma ställe hela tiden eftersom att vi är många personer i en liten sal. Okej. Killen som var med förra veckan står brevid mig när passet börjar. Sen mitt i passet är han längst fram till höger och en kort stund längst bak till vänster. Han är överallt!! Jag kunde knappt hålla mig för skratt. 
 
En tjej som går på passen (och som har varit med på alla pass som jag har varit på) har väääääääldiga problem att hålla takten. Jag har pratat med den här tjejen, hon är smart och allmänbildad så jag vet att hon inte är efter på något vis. Men hon har noll chans att hänga med i tempot. Tyvärr. Det gör att hon ständigt är i vägen. Vi ska skutta framåt och bakåt och åt sidorna. Och den som hamnar brevid henne eller bakom får stanna upp för att inte skutta in i henne. Idag skuttade jag nästan in i henne. typ tre gånger. jag flyttar mig för att kunna göra rörelserna ordentligt men det känns som om hon kom ivägen hela tiden ändå. Aja nästa gång får jag ställa mig på helt andra sidan rummet från henne :P

Det var de personerna jag ville berätta om :P 
Det är skojs att titta på folket och se deras tossigheter. 

Nästa träningspass vet jag inte när det blir? Får se till helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0