Svimma?

Idag var det step som gällde som träning. Lillan var hos farmor och farfar och gammelmormor medan jag skuttade runt på friskis. 
Tjejen som jag tränar med på söndagarna blev helt plötsligt svimfärdig under passet. Hon sa inget utan bara gick ut, men jag hann se att hon vart alldeles blek i ansiktet. Men hon kom tillbaka och körde klart passet =) 

En tjej som stod snett framför mig var en riktig primadonna. Hon hade stora röda naglar. Håret fint uppsatt i en tofs, nya träningskläder + skor samt en jävla massa perfym! Jag blev tokig på stanken av perfym, fick ju knappt någon luft. Den tjejen var så löjlig att titta på, hon såg så mesig ut när hon körde sina steg. Det syntes lång väg att hon inte tog i som man ska. Händerna hade hon raka (istället för knutna nävar som alla andra) så att hon inte skulle skada naglarna. Hon var nog den enda som inte var svettig i slutet av passet. HAHA!
Vad är det då för vits att gå på passet?

Jag bryr mig inte alls hur jag ser ut på träningen. Har tajta träningsbyxor och en baggy t-shirt för det mesta. Inget smink och ingen perfym. Deoderantar mig lite innan träningen för att jag vet att jag kommer svettas kopiöst. Men thats it!

Efter passet var jag vrålhungrig. Så fort till svärmor för att hämta lillan och sen hem för att äta rester =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0