Äntligen

Wohooo!!

Äntligen går det ihop.
Träning + bebis = sant.

Jag har valt ut fyra pass som jag verkligen vill gå på.
Två av passen är kl 19 och då hinner maken hem.
Ett pass är kl 18 och då kan svärmor passa
och det fjärde passet är på helgen så då är ju maken hemma med =)

HUrra hurra.
Puzzel av hemmalivet is the shit eller så.

Vi var till svärmor på middag idag och då passade jag på att fråga om hon kunde tänka sig att vara barnvakt en dag i veckan så att jag kan träna. Det ville hon gärna =)

Nu kör vi på riktigt =)

Kommentarer
Postat av: mormor

heja på petra resan är snart din
tack för ditt och kristoffer stöd på lasarettet

Svar: Jaaaa =)Jag vill verkligen åka på den där resan =)
Varsågod mormor, anytime =)
Petra

2012-09-05 @ 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0