Fuego

Idag var lillans farmor barnvakt medan jag tränade. 
De hade så mysigt tillsammans och var på promenad.

Jag var på fuego. Det ska tydligen vara detsamma som zumba. 
Hur kul som helst tycker jag. Fullt i salen med både tjejer och killar och damer och herrar.
Jag har noll taktkänsla men som tur var så fanns det folk som hade värre taktkänsla än mig.
Ledaren var från brasilien och pratade bara engelska. Hon var verkligen en riktig energiknippe som bara log hela tiden. =)
Det var skönt att köra det där passet. Tiden flöt på bra och jag kände att jag verkligen rörde på kroppen.

Sen efter passet var det direkt till svärmor för att hämta lillan.

Väl hemma var maten näst intill klar och vi kunde äta samt varva ner.

Lillan ligger här i soffan och är dödspigg. Hon vill verkligen inte sova än. 
Får se när hon tänker somna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0