Regnigt

Jag vaknade av det där droppande ljudet. Ni vet, när dropparna slår mot fönsterblecket. Uff, det kommer att bli blött under promenaden.

Men på med regnställ och regnskydd på vagnen och sen ut. Det blåste massor och det kändes som om vi skulle blåsa bort.
Vi gick för att hämta hunden och började våran regniga promenad. Hunden gjorde allt för att undvika regnet. Hon försökte smita in i andra portar och gick extra snabbt idag.
Så jag tänkte att det fick bli en kort promenad (jag som igår hade planerat värsta långpromenaden).
Huvudsaken var att hon fick göra sina behov samt få sträcka på benen plus att få liiiite frisk luft.

När vi kom tillbaka var det bara att torka av henne innan jag gick därifrån :) snäll hund som står helt stilla och hjälper till när man vill torka henne :)

Blev ingen runkeeper eftersom att jag hade glömt mobilen hemma (igen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0