Stressad

Baaah
Jag blir något stressad över detta med viktnedgången.
Jag har inte kommit igång med träningen. Först började jag men så blev jag sjuk. Nu när jag vill sätta igång igen måste jag vänta ett tag tills innan jag vet hur dags maken kommer hem från jobbet.
Och kanske man kan fråga svärmor om hon vill ta lillan på promenad en dag i veckan eller så. Som en regelbunden dejt eller så.
Undrar om hon vill. Får fråga henne imorgon eller så. 

SÅ då återstår det att promenera. Men jag vet fortfarande inte hur man får in musik i mobilen och jag har inga hörlurar.
Mycket om och men just nu.

Imorgon tar vi nya tag igen och ser på det hela positivt =)

Kommentarer
Postat av: jossan

Passa på att gymma medan lillan gymmar! Gör lite olika styrkeövningar, får en genast att känna sig fastare tycker jag. Ett annat bra knep är att sätta igång favoritmusiken hemma å dansa loss!

Pepp pepp du klarar det!

Svar: Ja jag ska verkligen sätta igång och göra styrkeövningar hemma när hon ligger i gymmet. Jag vet dock inte hur man sätter igång musik på datorn. Det har maken aldrig visat.
Tack för peppen =)
Petra

2012-09-03 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0