Runda 2

Två löpturer på två dagar är inte illa. Det kändes mycket lättare idag. Kanske på grund av att jag inte hade barnvagnen med mig.
Det är fortfarande korta sträckor och kort tid som jag är ute. Men alla vårdyrkare har fått sin vilja igenom och våren är nu här. Det innebär pollen. För mig känns det som självmordsförsök varje gång jag går ut. Lägg då till ansträngning på det så kanske ni får ett hum om hur det känns att träna just nu :)

Det sprängs i lungorna bara av att gå ut och gå. Att springa är värre än värst. Men jag ska banne mig fixa att springa de där 5 km som är på vårruset.

Väl hemma vart det rockring, rygglyft, plankan och benböj. Det känns i kroppen vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0