Runda 8

Äntligen fungerar bloggappen igen!

Har varit ute och sprungit idag. Det kändes i knäna. Jag borde varva med cykel lite så att knäna inte tar slut helt.
De dagar jag inte ska springa enligt appen kan jag cykla eller göra annat tills det känns bra igen.

Jag trodde att jag skulle springa i 40 minuter utan att stanna. Men när jag dubbelkollade såg jag att det var 45! minuter jag skulle springa. De där fem minuterna satte sig på hjärnan på mig. Men med en hel del pushande från maken tog jag mig ut och gjorde det jag skulle göra!
Det gick förvånansvärt bra. Jag klarade att springa ca 90% av rundan. Det är bra för mig! Nästan inga backar och lagom med folk ute :)

Ska bli skojs att se hur det går då jag ska springa i 50 minuter utan att stanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0